5 Mart 2015 Perşembe

Keçi İle Eşek / Kampta

2 yaş sonrası (2-5) çocuklara hitap eden Keçi İle Eşek serisindeki kitapları daha önce tanıtmıştım:
 
 



Serinin bu kitabında Keçi şöyle kırlara uzanıp kamp yapmak, yani bir tatile gitmek ister.
Ama nereye gideceğine karar veremez. Arkadaşı Eşek' ten kendisine bu konuda yardım etmesini ister. Eşek ona nasıl bir kamp yeri istediğine dair sorular sorar. Sonunda en uygun yerin kendi bahçeleri olduğuna karar verirler ve bahçeye Keçi için bir çadır kurarlar. Ama Keçi çadırda kendi başına sıkılır ve arkadaşı Eşek' i de çadırına davet eder.. En sonunda çadırda yapacak bir şey bulamayıp, kitap okumalarıyla hikaye son bulur...




Bu hikayedeki en güzel şey Eşek' in sabrı bence. Keçi çok kararsız ama Eşek bunu çok doğal karşılıyor. Ya da ben mi çok sabırsızım :))))
  
 
Daha önce de yazmıştım. Keçi ve Eşek serisinde hoşuma giden şeyler:
 
1-Olumsuz kelime-cümle içermemesi,
2-Pozitif bir dünyalarının  olması,
3-Birbirlerine sabırlı davranmaları (özellikle de "Keçi İle Eşek / Kampta" kitabındaki Eşek' in sabrı. Ben olsam heralde "Yeter be Keçi nereye gideceksen git artık derdim :) :) :) )
4-Kitaptaki resimlerin güzelliği ("Keçi İle Eşek / Kampta" kitabındaki Keçi'nin masaörtüsünü boynuna dolaması gülümsetiyor:)

Yine not düşüyorum. Herkes eğitimden faydalansın, herkes aynı eğitim imkanlarına sahip olsun diye indirimleri çokk seviyorum. Kitap şuan FON YAYINCILIK' ta kampanyada.  Etiket fiyatı 15 TL olmasına rağmen FON YAYINCILIK' ın internet sitesinde 3 TL :) İdefix' te felan da 7,88 TL. FON YAYINCILIK ta tüm kitaplarda kampanya var şuan. Dışarıda 10-15 TL' ye satılan kitaplar sitede 2-3-4 TL . Onu da alayım, bunu da alayım derken birde baktım ki bizim mini bir kitaplığımız daha olmuş :)) İnşallah diğer aldıklarımı da zamanla yayınlarım. Sizlerin de kampanyayı kaçırmamanızı tavsiye ederim :) 25 TL üzeri ücretsiz kargo ile alıyorsunuz ve kitaplarınız 1 gün sonra elinizde oluyor. Kitap kalitesi ise süper !!


Bu sefer resimleri çok net çekememişim. İnşallah müsait bir zamanımda yenilerim:))





 
 
 
 
 

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...