22 Ekim 2012 Pazartesi

Okul Öncesi Çocuklar İçin Matematik Öğreniyorum

Ev Okulunda Matematik derslerimizda faydalanmak için birkaç tane Okul Öncesi Matematik Kitabı aldım.
Bunlardan biri de Esin Yayınevine ait "Okul Öncesi Çocuklar İçin Matematik Öğreniyorum".
Muhammed Yusufum babasıyla çalışmaya başladı kitabı."Ben bunu çok sevdim, ben bunu çok sevdim" diye bir gün boyunca elinden düşürmedi. Hemen hemen bitirmeye az kaldı:))

Aslında biz metematiği yaşamın içinde öğretiyoruz. Çünkü matematik aslında yaşayan bir bilimdir. Sürekli sayılarla meşgulüz. Çocuk bu çemberin içinde kendisi zaten yavaş yavaş matematiği de öğreniyor.

Fakat küme vb. kavramların öğrenilmesi için faydalı bu kitaplar.. Ama aynı şeyleri bizler evde kendimiz bizzat eşyalarla da uygulayabiliriz. Hem de daha keyifli ve kalıcı olur..

Kitabın içi sayfalarından örnekler:










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...