18 Ekim 2012 Perşembe

Montessori Yazma Çalışmaları

Muhammed Yusuf' umla yazma çalışmaları için bahçeden temiz kum doldurayım da yukarı çıkarayım demiştim. Çok güzel bir bahçemiz var ve bir bölümünde de temiz kum mevcut. Ama 4. kata kadar çıkarmak mesele olduğundan bir türlü fırsat bulamadım. Denk gelmedi desem daha doğru olur gerçi. Evdeki ince düğüleri kullanayım demiştim ki az önce çok çok güzel birkaç fikirle karşılaştım.. 


 Genelde yazı çalışmaları kum tepsisinde yapılıyor.


Kum bulamayanlar içinse harika 2 fikir:

Burda sanırım traş köpüğü ki bence öyle yada sabun kullanılmış.. :):) Çocuklar için bu da çok eğlenceli.. Hele erkek çocukları için babalarını traş köpüğü ile oynamak extra eğlence:))





Burda malzeme olarak ne kullanıldı bilmiyorum ama muhtemelen parmak boyası gibi.. Biz de evde hazırladığımız doğal parmak boyamız ile biraz koyu şekilde hazırlayarak yapabiliriz... Hemde işin için de boya olduğu için daha çok keyif alırlar...



Sizler de okul öncesi veya okula yeni başlayan çocuklarınıza bu yöntemlerle 
- Yazmayı öğrenme
- Harfleri ve rakamları tanıma
- Okuma da destek olma konusunda yardımcı olabilirisiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...