16 Ekim 2012 Salı

99 İnci Allah' ın Güzel İsimleri

Bu kitap için "kendim için aldığım çocuk kitabı" bile diyebilirim. O kadar severek aldım yani.. 99 inciyi ilk Kitapyurdunda gördüm. İç sayfaları karıştırınca resmen kitaba aşık oldum. Şiirlerle esmaül hüsnayı anlatıyordu. Benim gibi ne yaparsa yapsın esmaül hüsmanın kelime anlamlarını karıştıran bir anne için bile okunmaya değerdi..

Gerçekten bu kitaptaki şiirlerle esmaül hüsnayı öğreniyorsunuz. Şiirler de hem güzel, hem eğlenceli..

Kitap Nesil Yayınlarından çıkmış ve Kübra Kulaklıkaya' ya ait.. 104 sayfa. Ebatları normalden biraz farklı. 

Belirttiğim gibi şiirleri ve resimleri ile çok çok güzel bir kitap.. Mutlaka her evde bulunması gereken, her çocuğa okunması ya da her çocuk tarafından okunması gereken bir kitap..

Hem Esmaül Hüsnayı öğretiyor, hem şiiri sevdiriyor..

2 defa internetten sipariş vermeme rağmen baskısı yok denilerek gönderilmedi. Tevafuken şehrimdeki bir kitapçıda buldum. Resmen altın bulmuşa döndüm. Hatta kitapçıya bir kaç defa ısrarla bu kitabın olup olmadığını sordum. Ama kısmet işte buldum..

Ne demişler... "BULANLAR ARAYANLARDIR"....














1 yorum:

  1. gerçekten ben de aynı sorunu yaşıyorum. siparişim tedarik nedeni ile iptal oluyor

    YanıtlaSil

Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...